ابزار وبلاگ

عجیب نیس دلم میل کربلا دارد.. :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ

عجیب نیس دلم میل کربلا دارد..

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ب.ظ
چقدر خانه ی آقای ما گدا دارد

مسیح نیز در اینجا برو بیا دارد

عطا و لطف امیرم که دم به دم جاریست

عنایتی ست که تنها به شیعه ها دارد

تمام عالم و آدم رسیده اند امّا

هنوز سفره ی فیض حسین جا دارد

فرشته گرم پذیرایی از همه ست...چقدر

نشستنِ سرِ این سفره ها صفا دارد

سحر حسینه، افطار هم حسینه

عجیب نیست دلم میل کربلا دارد...

نظرات  (۱۳)

یا حسین شهید
پاسخ:
یا حسین..
ان شاء الله قسمت همه کسایی که نرفتن بشه و همه کسایی که رفتن دوباره قسمتشون بشه

با دو مطلب «جاماندگان از شهادت» و «توصیه های پزشکی امام رضا در مورد لاغری» به روزیم و منتظر حضور شما
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
سپاس از حضور شما
حتما به شما سر میزنم
یا حسین شهید
پاسخ:
یا حسین
سلام
ایشالا قسمت هممون
یاعلی
پاسخ:
انشاالله
سلام...عیدتون مبارک

دعوتید به .....رود و گنج


http://zareh.blog.ir/post/361

*************

 امام علی علیه السلام فرمودند:

هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

 أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
پاسخ:
سپاس بابت حضور شما
حتما به شما سر میزنم
سلام سید جوون >>>
میلاد آقامون سید سیدها علی ولی الله رو تبریک میگم...
بگو بینم براما عیدی چی داری ؟؟؟عیدی می خواما.....
پاسخ:
چشم ، حتما
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۲۰ بنت الهدی ........
سلام

داستان شیخ سمعان به روایت عطار و دُچار:|
http://delidochar.blog.ir/
خوشحال میشم بخونید:)
پاسخ:
سلام و علیکم
چشم حتما سر میزنم
اللهم ارزقنا کربلا ...
پاسخ:
انشاالله..
سلام.

پیشاپیش میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت مولا امیرالمومنین

:شاه مردان-شیر یزدان-مرد عرفان-جان عالم-یار خاتم-عشق و جانم

حضرت علی علیه السلام

و روز پدر گرامی باد.


با شعری در مورد حضرت علی به روزیم.
منتظر شما و نظرات زیباتون.
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

یا علی مدد
پاسخ:
سپاس ، من هم ولادت امیرالمومنین علیه السلام رو به شما تبریک عرض می کنم
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۱۴ زائر آسمان ...
سلام
ایمانتان برقرار
خدای دلتان همیشه حاضر
لحظه هاتان پر از خدا
عشقتان به اهل بیت علیهم السلام مستدام
التماس دعا
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
سپاس از حضور شما
محتاجیم به دعا
الو سلام سید جان!!!! خوبی
قربون دلت....
پاسخ:
نوکرم داداش
فدایی داری
سلام
انشاالله بین الحرمین.
پاسخ:
انشاالله
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۱ بنت الهدی ........
درست گفته دلم میل کربلا دارد
پاسخ:
انشاالله قسمتتون بشه هرچه زودتر
آمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب