ابزار وبلاگ

تذکر نامه دوم به رئیس جمهور از زبان روح الله بجانی :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ

۱

تذکر نامه دوم به رئیس جمهور از زبان روح الله بجانی

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ب.ظ
حجت الاسلام روح الله بجانی رئیس انصار حزب الله تبریز دومین تذکر نامه اش به دکتر روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران را در وبلاگش منتشر نمود. متن نامه این روحانی به شرح زیر است:

هوالعزیز
جناب شیخ حسن فریدون
رییس جمهوری اسلامی ایران

سلام و خسته نباشید. جناب روحانی ، این مردم با هزار امید به شما رای دادند تا مشکلات معیشتی آنان را که با کلید تان ادعای حل آنها را داشته اید حل نمایید. اما احساس می شود کلید شما فقط برای باز کردن قفل های اجنبی ها و خارجی هاست.

بنده در تذکر نامه قبلی به جنابعالی هشدار دادم که از اتاق فکرتان بخواهید تا به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند . اما انگار صم بکم عمی فهم لایشعرون .

رییس جمهور محترم؛ بنده بوی فتنه به مشامم می رسد. شما در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفتید که دانشگاه کارگاه سیاست است اما نباید ابزار گروههای سیاسی قرار بگیرد. در حالیکه اتاق فکرتان به دنبال ایجاد آشوب و شورش در دانشگاهها هستند. در دانشگاه تبریز علی مطهری پسرک ناخلف شهید بزرگوار مطهری سخنانی را بر زبان جاری می کند که اگر من رییس دستگاه قضایی بودم مطمئنا به جرم اهانت به نظام اسلامی و اتهام بستن به نظام با او برخورد می کردم اما نمی دانم دستگاه قضا چرا با این پسرکان برخوردنمی کند؟ پخش فیلم پیام جاسوس بین المللی ،آقای محمد خاتمی قبل از مراسم که خود قابل بحث است و هماهنگ نمودن مجامع دانشگاهی برای احیای دوباره موسوی و کروبی محارب و سردادن شعارهای هماهنگ نشان از فعالیت گسترده اتاق فکرتان علیه نظام اسلامی دارد.

من با کسی شوخی ندارم. تندرو هم نیستم و فقط اسلام را ملاک خود می دانم. گوش هایتان را باز کنید و بشنوید اگر دوستانتان بار دیگر توطئه ای علیه امام خامنه ای انجام دهند بد خواهند دید. من تهدید کننده نیستم اما مدافع امام سیدعلی هستم . به هاشمی و خاتمی هم بگویید دست و پایشان را جمع کنند. هنوز ولایت سربازانی دارد که قلم پای هتاکان را بشکند. لذا دوباره متذکر می شوم:

1- آبروی روحانیت را نبرید و به فکر مادران شرمنده از یتیمان شان باشید. به فکر دستان تاول زده کودکان سرما زده باشید. لبخند همین فقرا شما را عاقبت به خیر می کند. لبخند اوباما و هاشمی چیزی جز سیلی ملت را به همراه نخواهد داشت.

2- دانشگاه ها را کانون فتنه نکنید . مردم آدم هستند چهارپا حسابشان نکنید و با وعده های سر خرمن و آدرس های غلط ما مردم را فریب ندهید.

3- اگر واقعا به آزادی بیان اعتقاد دارید بیایید پای میز مناظره مردمی بنشینید . اگر تریبون را در اختیار پسرکان ناخلف قرار می دهید این تریبون را در اختیار حزب الله هم قرار دهید.

4- آیا اعتدال شما هین بود؟ انحراف از ولایت اعتدال نیست انحراف است. بروید به جان حضرت آقا دعا کنید . مردم در این صدو چند روز در معیشت خود چیزی را حساس نکردند جز دیک خالی آب جوش... مردم نان می خواهند نه حرف و حدیث های دروغین... مردم می خواهند با عزت زندگی کنند. تنها کلید قفل های دل مردم صداقت است که آنهم دست حضرت آقاست.

5- برای تان جریان حربن یزید ریاحی را متذکر می شوم . هر وقت توبه کنیم خوب است . نکند امویان سیاسی ایران شما را در پازل خود بکار گرفته و دل آقا را ناراحت کنند.

6- من سیاه و سفید سرم نمی شود و انتقاد از هر دولتی را مطابق آزاد اندیشی خود می دانم. لذا حساب مرا با جناح بازی ها و ... جدا بدانید.

7- شما نباید فراموش کنید که رییس جمهور همه ایرانیان هستید نه فقط نیمه و چندی که به شما رای داده اند و کم کم در حل ریزش هستند و خلاصه کلام قیامت نزدیک است .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۴
seyed ahmad

سیاسی

نظرات  (۱)

آقای بجانی به عنوان یک شهروند ایرانی می توانند منتخب خودشان را مورد نقد قراردهند این حق هرایرانی است ولی اگر متن نامه مودبانه تر بود بهتر بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب