ابزار وبلاگ

ای شه تشنه لب...چه آوازی (حتما بخوانید) :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

۸

ای شه تشنه لب...چه آوازی (حتما بخوانید)

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ


خانه پیرزن ته کوچه

پشت یک تیر برق چوبی بود

پشت فریاد های گل کوچک

واقعا روزهای خوبی بود

 

پیرزن هر دوشنبه بعد از ظهر

منتظر بود در زدن ها را

دم در می نشست و با لبخند

جفت می کرد آمدن ها را

 

روضه خوان محله می آمد

میرزا  با دوچرخه آهسته

مثل هر هفته باز خیلی دیر

مثل هر هفته سینه اش خسته

 

"ای شه تشنه لب سلام علیک"

ای شه تشنه لب...چه آوازی

زیر و بم های گوشه ء دشتی

شعرهای وصال شیرازی

 

می نشستیم گوشهء مجلس

با همان شور و اشتیاقی که...

چقدر خوب یاد من مانده

در و دیوار آن اتاقی که -

 

یک طرف جملهء"خوش آمده اید

به عزای حسین"بر دیوار

آن طرف عکس کعبه می گردد 

دور تا دور این اتاق انگار


 گوشه گوشه چه محشری برپاست

توی این خانهء چهل متری

گوش کن! دم گرفته با گریه

به سر و سینه می زند کتری

 

عطر پر رنگ چایی روضه

زیر و رو کرده خانهء اورا

چقدر ناگهان هوس کردم

طعم آن چای قند پهلو را

 

تا که یک روز در حوالی مهر

روی آن برگ های رنگا رنگ

با تمام وجود راهی کرد

پسری را که برنگشت از جنگ

 

هی دوشنبه دوشنبه رد شد و باز

پستچی نامه از عزیز نداشت

کاشکی آن دوشنبهء آخر

روضهء میرزا گریز نداشت

 

پیرزن قطره قطره باران شد

کمی از خاک کربلا در مشت

السلام و علیک گفت و سپس

روضهء قتلگاه اورا کشت

 

تاهمیشه نمی برم از یاد

روضهء آن سپید گیسو  را

سالیانی است آرزو دارم

کربلای  نرفتهء او را

نظرات  (۸)

سلام
خداقوت
زیبا بود
پاسخ:
سلام و علیکم
سپاس از حضور شما
سلام
ان شاءالله خیر ببینید
پاسخ:
سلام و علیکم
حضور شما باعث دلگرمی منه
ممنون از حضور شما
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۰ محمد نامداروندایی
سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
از نمایشگاه انتظار سرخ ما هم دیدن کنید.
طاها
پاسخ:
سلام و علیکم
حتما به شما خبر میدم دوست عزیز
سلام
قبول باشد
بنویسید شعر از سید حمیدرضا برقعی..
اجرتان با حضرت مادر
.
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
به نظر بنده همه شاعر ها مزدشون رو از ارباب میگیرن و واسشون فرقی نداره که اسمشون به عنوان شاعر ذکر بشه یا نه..
من هم این مطلب رو وقتی کپی کردم اسم شاعرش ذکر نشده بود وگرنه من هم ذکر می کردم
باز هم ممنون از راهنمایی و حضور شما
خیلیییی خوب بود
پاسخ:
من هم خیلی خوشم اومد ازش
ممنون از حضور شما
سلام
ممنون ...
بسیار دلنشین بود ...
خداقوت
پاسخ:
سپاس گذارم از حضور شما
التماس دعا
سلام

به به

عطر پر رنگ چایی روضه

زیر و رو کرده خانهء اورا

چقدر ناگهان هوس کردم

طعم آن چای قند پهلو را



احسنت

پاسخ:
سپاس ممنون از حضور شما
موفق باشید زیر پرچم حضرت حق
۲۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۸ بنت الهدی ........
بسم رب الحسین

سلام علیکم

طیب الله...بسیار زیبا بود...خدا خیرتون بده
پاسخ:
علیکم السلام
تشکر از شما
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب