ابزار وبلاگ

چند روزی است سرم میل پریدن دارند.. :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

چند روزی است سرم میل پریدن دارند..

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

چند روزی است سرم میل پریدن دارند

سرمان درد میکند برای حسین..


از برای حرمت این دل من آشوب است

نکند سنگ به پیشانی گنبد بزنند...


نظرات  (۱۱)

۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۶ زائر آسمان ...
آه...
این ها را به مادرم واگذار می کنم
این از خدا بی خبران را..
الا لعنت الله قوم الظالمین

پاسخ:
احسنت..
لعنت خداوند بر انها باشد
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۹ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
به جای جای دلم جای پای تو است حسین
خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین
صفا و مروه و رکن و مقام و کعبه ی من
به کربلات قسم کربلای تو دست حسین
به هر زمان که بخوانند نسل ها قرآن
درون حنجره هاشان صدای تو است حسین
به عالمی در دل بسته ام ز روز ازل
مگر به روی تو، این خانه جان تو است حسین
معمای خون تو را جز خدا نداند کس
به خون تو، که خدا خونبهای تو است حسین
اگر چه کعبه بود قبله ام به وقت نماز
دلم به جانب صحن و سرای تو است حسین
بهشت باد به اهل بهشت ارزانی
بهشت من حرم با صفای تو است حسین
زیارت همه پیغمبران زیارت حق
زیارت سر از تن جدای تو است حسین
تو آن صحیفه ی صد پاری ورق ورقی
که زخم های تنت آیه های تو است حسین
به وصف غیر تو میثم سخن نخواهد گفت
هر آنچه گفته و گوید ثنای تو است حسین
پاسخ:
بهشت من حرم با صفای تو است حسین..
احسنت..
سپاس گذارم
یاحیدر

 .........غبار غم.............

...............

.......

نکند سنگ به پیشانی گنبد بزنند ...
داعش وداعشیا نمیدانند که ما عبد خدا و جان فدایی حسینیم ؟
پاسخ:
میدونن ولی خودشون رو زدن به اون راه :)
سلام مرسی عید شما هم خیلی مبارک
خوبین؟
وای نمیدونین که الکی خوشالم اصن دارم بال در میارم الکی الکی:)
پاسخ:
سلام
سپاس خوبم به حمدالله
انشاالله همیشه خوش باشین
یاحیدر
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۰۳ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
با دو مطلب
دلم میخواست آقا اینجا به من هم لانه میداد...

و

آه ای جوانان هوشیار باشید!

به روزم و منتظر حضور شما و نظراتتون


یا علی

التماس دعا

پاسخ:
سلام
حتما خدمت میرسم
یا حیدر
س


سلام.

اللهم عجل لولیک الفرج

دعوتید!!!!
پاسخ:
سلام و علیکم
آمین
حتما بهتون سر میزنم
یاحیدر
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۹ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / خدا ناظر است به روز هستیم
بیانات حضرت آیت الله خوشوقت
http://ammar-g.blog.ir/
 تشریف بیاورید
یا علی


پاسخ:
حتما سر میزنم
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
شعر "مدیون زهرا(س)"، رو خیلی دوست داشتم.
"ما از سبوی شاه دین مجنون و مستیم... برگـــرد تا ســـــــربند یــــا زهرا نبستیم "

یاعلی
پاسخ:
سلام و علیکم
آمین یا رب العالمین
واقعا شعر زیباییه
یاحیدر
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۳ مدیون زهرا سلام الله علیها
خطاب به داعشی ها : ما از سبوی شاه دین مجنون و مستیم... برگـــرد تا ســـــــربند یــــا زهرا نبستیم ...
پاسخ:
احسنت..
لبیک یا حسین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب