ابزار وبلاگ

شهید سید کمال الدین مؤیدی :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

۰

شهید سید کمال الدین مؤیدی

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


"فرازهایی از مناجات پاسدار شهید سید کمال الدین مؤیدی"


خدایا به ما توفیقی عنایت کن که در قُرب تو قرار گیریم. خدا ما را هم بپذیر هر چند بار گناهمان سنگین است و زیاد، ولی خدا صفات تو مطلق است و صفات تو از همه چیز برتر است. هرچند گناه ما زیاد باشد، خدایا صفت عفو و بخشش تو بزرگتر از آن است. خدایا نمی توانیم ناامید باشیم از رحمتت، خودت فرمودی که ناامید نباشیم که نا امیدی گناه بزرگی است ولی خدایا وقتی به گناهان خودمان نظر می کنیم دیگر جائی برای امید نمی بینیم. خدایا فرمودی ناامید نباشیم اطاعت می کنیم، ولی خدایا خودت رحتمی کن و توفیقی عنایت کن ما را هم در زمرهً "جندالله" قرار بده. خدایا گناهانمان را ببخش و بیامرز.

اسرای ما را از زندانهای عراق نجات بده. خدایا به آبروی محمد (ص) و آل محمد (ص) همه گناهکاران را توفیق توبه و استعاذه ای حقیقی عنایت فرما.

خدایا دشمنان اسلام شهدائی چون شهید مدنی ، شهید صدوقی،  شهید دستغیب و شهید اشرفی را از امت ما گرفتند، خدایا به آبروی رسول الله و به ارواح طیبه شهدا قسمت می دهم توفیق توبه را از آنان بگیر. این عزیزان بودند که اسلام را به ما شناساندند، این مردان حق بودند که به ما یاد دادند برای اسلام جانبازی کنیم. خدایا سایه ی این عزیزان و این مردان حق را از سر ما کم مکن.

خدایا دشمنان اسلام دست به دست هم دادند، از شرق و غرب همه عالم متحد شدند برای ریشه کن کردن اسلام، خدایا به عزت قرآن و به عزت اسلام قسمت می دهم خودت نگهدار این انقلاب و اسلام باش.

خدایا به رسول الله قسمت میدهم، ستاره های انقلابمان را گرفتند، تو این خورشید عزیز را برای انقلاب و اسلام نگهدار. خدایا سایه ی این رهبر عظیم الشان را از سر این امت و همه مستضعفین جهان کوتاه مفرما.

خدایا بما هم توفیقی عنایت فرما در جهاد شرکت کنیم و در رکاب امام زمانت باشیم، با دشمنان بجنگیم و اگر لطفی کردی در راه رضای تو کشته بشویم.

خدایا با بدن قطعه قطعه محشورم کن، سیدالشهداء سرش را از بدنش جدا کردند خدایا نصیبم کن، اباالفضل دستانش را قطع کردند خدایا نصیبم کن.

خداوندا اگر مقدر نساختی شهادت را برای ما، خدایا به عزتت قسمت می دهم همه ی آن نعمت هائی که به ما دادی از ما بگیر، چون که نمی توانیم جوابگوی این نعمت ها باشیم. خدا نمی توانیم شکرگذار این لطف باشیم چرا که شکر نعمت های خدا زمانی میسر است که از آنچه او عنایت کرده تنها برای رضای خدا استفاده شود و برای کلیه نعمت ها این امر در هنگام شهادت تحقق می یابد.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی ، حتی کنار مهدی ، خمینی را نگهدار




"وصیت نامه شهید سید کمال الدین مؤیدی"

   بسم الله الرحمن الرحیم

                                                              استعینو بالصبر و الصلاه

الللهم انی اسئلک توفنی مسلما والحقنی بالصالحین

اینجانب سید کمال الدین مویدی در تاریخ 19/8/64 به فرمان امام عزیزمان مبنی بر اینکه جبهه رفتن واجب کفایی است به جبهه عزیمت نمودم و چند تذکر دارم که به عنوان وصیت به حضورتان عرض میکنم :

اول اینکه بنا به ایه قران شما را سفارش به صبر و سفلرش به حق میکنم هرچند کوچکتر از ان هستم ولی چه کنم که این وصیت نامه وظیفه است

سفارش به حق میکنم :و خدایا تو شاهد باش آنچه که می گویم فقط برای رضای توست به کسانی عرض میکنم که هنوز در حق بودن انقلاب شک دارندشما را به خدا چسمانتان را باز کنید و ببینید دست خدا را که از استین این ملت بیرون امده ببینید که این ملت به جرم اینکه گفته اند ما احکام خدا را میخواهیم اجرا کنیم چگونه مورد هجوم دشمنان واقع شده شما را به خدا دیگر تضعیف نکنید این انقلاب را ،تضعیف نکنید اسلام را، نپسندید که دشمنان خدا و پیامبر بر مسلمین حکومت کنند ، ساده لوح نباشید و باور نکنید قران سرنیزه کردن دشمنان را ،همه شما میدانید خلوص رزمندگان را همه شما میبینید امداد های الهی را ، حاشا نکنید والله مورد لعن و نفرین ائمه اطهار(ع) واقع میشوید اگر پشت به این انقلاب و امام بکنید ،فقط یک ایه از قران را یاداوری میکنم ان شالله که موثر واقع شود (ای کسانی که ایمان آورده اید وقتی که فاسقی خبری را برای شما آورد بینه بخواهید دلیل محکم بخواهید مبادا که به قومی از روی جهالت ستم کنید و بعد صبح کنید در حالی که از کرده خود پشیمان هستید) شما را به خدا خودتان قضاوت کنید آیا رادیوهای بیگانه مومن هستند یا فاسق؟

 

                                                                                                سید کمال الدین مؤیدی 64/11/12

                                                  

                                                 

محل دفن

بهشت زهرا ، قطعه  53 ، ردیف 79 ، شماره 1




                              

                                          


                     "جهت نمایش تصاویر در سایز اصلی بر روی عکسها کلیک کنید"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب