ابزار وبلاگ

کلیپ آسیب شناسی دین و مذهب به صورت طنز :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ق.ظ

۹

کلیپ آسیب شناسی دین و مذهب به صورت طنز

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۷ ق.ظ

واقعا اگر نبینید از دستتون رفته

کلیپ فوق العاده زیبا که آسیب های هیئت ها و مذهب ما رو به صورت طنز بیان می کند و دعاهای جالب و شنیدنی




دریافت      حجم: 4.67 مگابایت
مدت زمان: 3 دقیقه 3 ثانیه


نظرات  (۹)

سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
پاسخ:
کم و بیش به وبلاگتون سر میزنم ، انشاالله موفق و موید باشید در پناه خدا
التماس دعا
یاحیدر
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

پاسخ:
احسنت ، شعر زیبایی بود
ما هم دلتنگ حرم هستیم ، انشاالله زودتر لیاقت پابوسی پیدا کنیم
یاحیدر
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۱۳ کنیز ملکه مدینهツ
عجب!!!
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۱ یا مهدی(عج)
سلام علیکم. در حال دانلود هستم و ان شاء الله نگاه میکنم

با دو مطلب بسیار بسیار جالب در خدمتتون هستم. حتما تشریف بیارید و نظرتون رو بگید:
سجده و دانشمند اروپایی....

و


نوشیدن آب در اسلام و در علم پزشکی


یا علی

التماس دعا
سلام آقاسید...
ممنون از مطلبت استفاده کردیم....
پاسخ:
سلام
سپاس ، حضور شما باعث دلگرمی ماست
یاحیدر
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۴ احمد یوسفی
سلام خیلی جالب بود دستت درد نکنه 
پاسخ:
سلام
سپاس از حضور شما دوست عزیز
یا حیدر
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۸ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم
با پوستر / خداوند گره گشاست 
بیانات آیت الله آقا مجتبی تهرانی به روزیم 
تشریف بیاورید 
http://ammar-g.blog.ir/
یا علی
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۴۲ محرم سرباز کوچولو
ىه سوال!
شعر نازنینم آدم از کدوم شاعره؟
پاسخ:
خیلی دنبال شاعرش گشتم که اسمشون رو زیر شعر اضافه کنم ولی خب موفق نشدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب