ابزار وبلاگ

رازو نیاز... :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

رازو نیاز...

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ


گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم ...

گفتی: فانی قریب
    
من که نزدیکم (بقره/۱۸۶)

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم… کاش می‌شد بهت نزدیک شم
گفتی:
و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
     
هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵)

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!

گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
     
دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) 

گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی …
گفتی:
و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
    
پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰) 

گفتم: با این همه گناه… آخه چیکار می‌تونم بکنم؟     
گفتی:
الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
     
مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/۱۰۴) 

گفتم: دیگه روی توبه ندارم ...
گفتی:
الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
   
(ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/۲-۳

گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟ 
گفتی:
ان الله یغفر الذنوب جمیعا
    
خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/۵۳) 

گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟
گفتی:
و من یغفر الذنوب الا الله
    
به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵) 

گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشق می‌شم! …  توبه می‌کنم
گفتی:
ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
    
  خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) 

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک     
گفتی:
الیس الله بکاف عبده
   
خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶)

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟
گفتی:
یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
 ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن . خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳)
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
sepide ...

نظرات  (۱۸)

۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۱:۱۴ امیـــر پنجه شاهی
سلام

" کارت دعوت"

به حسینیه مجازیمون دعوتید!
باشد تا کربلایی شویم!

کربلایی که نرفتم یادش بخیــر!
یاعلی
http://pareparvaz315.blog.ir/

۱۰ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۲ خادم الرضا
سلام
به مهمانی باقر العلوم دعوتید
سید جان سلام
وبلاگتون فوق العادس
لذت بردیم 
کور بشه چشم بدخواهاتون
سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید
احسنت...
سلام
رسیدن بخیر
ممنون سر زدین

کنج گلویم قبرستانیست...

پر از احساس هایی که زنده به گور شدند به نام بغض...



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
سلام
 عید مبارک تان...ممنون از حضورتون...

هدیه ذره  سخنی زیبا از آقا امام رضا علیه السلام  است که  به شما تقدیم می شود:

  • هر کس از خدا بهشت بخواهد و در برابر سختی ها پایداری نورزد بی گمان خود را ریشخند کرده است.

البحار 78/356


  • هر کس از آتش به خدا پناه برد، امّا خواهش های دنیوی را وانگذارد خویشتن را به باد ریشخند گرفته است.

منبع : البحار 78/356

پاسخ:
سلام
سپاس گذارم عید شما هم مبارک باشه

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۳ بانوی مبارز
چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
:\\

شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
{خورشید شب}
سلام
چه خوب:)))
چقدحس خوبی داره این پستتون:)
پاسخ:
سپاس از حضورتون 
یاعلی

سلام
چرا به روز نمیشین؟

یاعلی
پاسخ:
سلام
چند روزی هست نت ندارم ایشالا یه چندروز دیگه در خدمتم
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۱ 彡♥خـادم المهدی♥彡
خدا...خدا...خدا...
پاسخ:
بله همین که شما میفرمایین
خدا......
من یغفر الذنوب الا الله
    
به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟
                                              الهی و ربی من لی غیرک    
                                                                                   من لی غیرک
                                                             
من لی غیرک
                               
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
lمن لی غیرک...

التماس دعا
سلام
بسیار عالی

یا ستار العیوب یا غفار الذنوب...

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون:)

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۴۱ افشین پارسائیان
الهی وربی من لی غیرک
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب