ابزار وبلاگ

تحلیل نامه امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۱۶ ق.ظ

۶

تحلیل زیبای استاد پناهیان درمورد نامه امام خامنه ای به عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی



دریافت

حجم: 4.63 مگابایت        مدت زمان: 4 دقیقه 45 ثانیه

نظرات  (۶)

سلام 
ممنون لطف می کنید

یاعلی
پاسخ:
خواهش میکنم
وظیفس
یا حیدر
سلام
ممنون، خیلی خوب بود
ان شالله بتونیم پیرو آقا باشیم و خط شکن
من به شدت در این زمینه احساس ضعف می کنم واقعا نمی دونم باید چه کاری برای بیدار سازی انجام بدم منی که خودم خوابم :(
التماس دعا

یاعلی
پاسخ:
سلام
باز خدارو شکر ما از بقیه ی یک قدم جلو هستیم ،
اگه بتونم لینک سخنرانی استاد رائفی را واستون میفرستم این همه ناامید نباشید
انشاالله هرچه زودتر از خواب بیدار بشیم و کمک کنیم برای بیداری اسلامی جهانی.
یا حیدر
سلام استفاده کردم دستتان درد نکند 
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتان
یاحیدر
سلام
بنده شما رو مدت هاست لینک کردم
اگه لینکم کنید ممنون میشم
پاسخ:
سلام
بله با افتخار لینک شدید
یاحیدر
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۶ حلما حسینی
بسیار کیف کردیم :)
ان شاء الله همه با هم بزنیم به خط و تا ظهور مولامون ادامه رو راه رهبر باشیم.
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
انشاالله..
۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۰۵ محرم سرباز کوچولو
سلام تشکر از دعوتتون 
موفق باشین. 
پاسخ:
سلام
سپاس از حضورتون
یا حیدر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب