ابزار وبلاگ

کشف حجاب!!! :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

۲

کشف حجاب!!!

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ب.ظ

حمله گسترده ضدانقلاب به مبانی و ارزش‌های اسلامی‌سالهاست که توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های خارج از کشور دنبال می‌شود. از زمانی که  شبکه‌های اجتماعی در بین مردم ایران راه یافت، یکی از اهداف اصلی شبکه‌ها و سایت‌های بیگانه تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی‌ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.
با گردشی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌توان صفحاتی را یافت که با تمرکز ویژه بر روی اعتقادات مسلمانان، به تخریب و فحاشی علیه ارزش‌های اسلامی‌مشغولند، اما برخی از آنها نیز با حفظ ظاهر و ادبیاتی کاملا رسمی، همه تلاش خود را برای ایجاد شبهه، قبح‌شکنی و هنجارزدایی نسبت به برخی اصول مسلم دینی قرار داده‌اند.
اخیرا در خطی مشترک توسط رسانه‌های بیگانه و مراکز فعال اسلام ستیز در خارج از کشور، کمپینی در فیسبوک تشکیل شده که در آن از زنان و دختران ایرانی خواسته شده تا عکس‌های بی‌حجاب خود در اماکن عمومی، خیابان‌ها و دیگر مکان‌ها به این صفحه فیسبوکی بفرستند و اینگونه به مبارزه با جمهوری اسلامی‌بپردازند.

در یکی از عکس‌هایی که اخیرا در این صفحه منتشر شده پای شهر همدان نیز به این اقدام گستاخانه ضد انقلاب باز شده است.
دخترکی که بر بام آرامگاه بوعلی سینا کشف حجاب کرده و به گونه‌ای عکس گرفته که مشخص باشد در کجاست.
این اقدام در عین حال مورد استقبال همپیالگی‌های این فرد شده و  باب شدن این اقدام در همدان استقبال کرده و از نبود آزادی‌های افسار گسیخته اعلام حسرت کرده‌اند.
البته چندی پیش موضوع کشف حجابی که همدان را سر زبان‌ها انداخت، اقدام عضو سابق شورای شهر بود که البته انتشار عکسی بود که در ایتالیا گرفته شده است.
به نظر می‌رسد ترویج اباهه‌گری آن هم در دارالمؤمنین همدان نیاز به حساسیت زیاد برای مسئولان امر و برخورد قاطع با این اقدامات که تلاش دارند قبح بی حجابی را برای مخاطب بریزند و تصویر زن بدون روسری را انظار عمومی‌ و چشم مردم عادی نشان دهند.



این کمپین فیسبوکی که توسط مسیح علی‌نژاد ضدانقلاب لندن‌نشین اداره می‌شود، به طور غیرمعمولی مورد استقبال برخی از رسانه‌های بیگانه مانند بی‌بی‌سی، رادیو فردا، صدای آمریکا، دویچه وله و و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک تایمز و قرار گرفته است.
گرداننده این صفحه در زمان حضور در ایران، از یادداشت‌نویسان ثابت روزنامه اعتماد ملی متعلق به مهدی کروبی بود. وی همچنین با حضور در شبکه ماهواره‌ای «من و تو» که توسط بهاییان ساکن انگلستان اداره می‌شود، اعلام کرد با این کار مبارزه جدیدی علیه جمهوری اسلامی‌را توسط زنان «غیر سیاسی» کلید زده و مبارزه با نظام را نمی‌شود فقط از طریق مطالبات سیاسی جنبش سبز پیش برد بلکه باید با کشف حجاب و اقدامات مشابه، زنان غیرسیاسی را نیز به کمک سبزها به میدان آورد.
علی‌نژاد پس از فتنه سال ۸۸ و به دنبال آن فرار از ایران به رسانه‌های ضدانقلاب پیوسته و مسئولیت پروژه بررسی وضعیت زندانیان سیاسی و امنیتی و همچنین افراد اعدامی‌را داشته، گویا پس از فروکش کردن آتش فتنه ۸۸ در ماموریتی جدید مسئولیت انجام پروژه ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی در بین زنان و دختران ایرانی را برعهده گرفته است.
مصی (مسیح) علی‌نژاد در دوران حضور خود در ایران دارای روابطی جدی با سفارت انگلیس در ایران بود و پس از فتنه ۸۸ با کمک “حسین رسام” (از عوامل سفارت انگلیس که پس از فتنه ۸۸ دستگیر شد) به همراه فرزند خود از کشور گریخت و پس از دریافت اقامت در انگلیس، با وجود آنکه در دوران حضور خود در ایران حتی موفق به کسب مدرک پایان دوره متوسطه (دیپلم) نیز نشده بود، به طور رایگان در یکی از دانشگاه‌های انگلستان تحصیل کرد.
مسیح علی‌نژاد دارای فساد اخلاقی بسیاری نیز است، به گونه‌ای که چندی پیش در صفحه فیسبوک خود تصویر رابطه جنسی خود با دوست‌پسر خود با نام “کامبیز فروهر” را برای عموم منتشر کرد و به گفته برخی از نزدیکانش داراری سابقه رابطه با چندین نفر دیگر نیز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲

نظرات  (۲)

وضعیت بد حجابی در کشور ما نسبت به دیگر کشورهای مسلمان که حکومت در نوع پوشش افراد دخالت نمیکند بیشتر است

یکم:

ملاک برای بودن یا نبودن حجاب حکومت‏ها نیستند.حجاب قانونی الهی است. اساسا حکومت دینی برای به پا داشتن دستورات الهی تشکیل شده است و می‏خواهد‏،‏شرایط جامعه را به طوری رقم بزند که دین داری مردم حفظ شود.

دوم:

بیشتر این حکومت‏ها ، سیاست را از دیانت جدا دانسته و اجازه‏ی ورود نظریات دینی به فضای سیاسی و اجتماعی جامعه را نمیدهد. آنها دین را امری شخصی میدانند.

سوم:

اگر منظور این است که آزادی از حد گذشته در این کشورها باعث خوش حجابی شده است ، شما را به مطالعه بیشتر در فضای فرهنگی و اجتماعی این کشورها توصیه میکنیم. رعایت حجاب در این کشورها مطلوب نیست، به طوری که بعضی از مردم کشورمان که به این کشورها سفر کرده‏اند به حجاب زنان ایرانی آفرین گفته‏اند.

چهارم:

هرچه فضا آزادتر شود ،نوع گناه سنگین تر می‏شود . در همین کشورها شاید مشکل چشم چرانی کمتر باشد اما گناهانی همچون زنا‏ ،‏لواط ،همجنس‏گرایی و روابط خارج از چار چوب دینی ،بیداد می‏کند. شاید به ذهن بیاید که نیازهای مردم آنجا تامین است ،ولی واقعیت این است که در کشورهای غربی سطح استانداردهای جنسی بالا رفته و به همین دلیل ،مردم اسیر تامین هوس‏های بی حد و مرز جنسی بوده و از مسیر تعالی و تکامل بازمانده‏اند.

پنجم:

زن باید از باور غلطی که نسبت به خویش در ذهن او به وجود آورده‏اند ،خارج شود وآن باور آن است که زن ، وسیله‏ای برای التذاذ مرد است. این باوری است که فرهنگ مصرفی و استعماری غرب به ما تحمیل کرده است.البته زمینه آن در کاخهای سلاطین و مرفهان تاریخ وجود داشته  و آنها اولین کسانی بودند که این بذر پلید را در ذهنیت جوامع پاشیده‏اند ،اما غرب آن را به اوج خود رسانید. این باور را از ذهن‏ها خارج کنیم و شاید از ذهن خود زن به همان دشواری خارج می‏شود که از ذهن مرد ، زیرا هر دو بر اثر تلقین طولانی ،این باور را پذیرفته‏ بودند.

ششم:

جمهوری اسلامی ایران نیازمند راه حل کشورهای غربی نیست. خدای متعال برای حفظ تعادل جنسی در جامعه‏ی دینی راه حل‏های مناسبی ارایه کرده که ازدواج موقت و دایم از جمله آنهاست.  



//مرگ بر آزادی یواشکی و درود بر حجاب اسلامی//

«خوش به حال رهبرمون که همچین سربازایی داره»

اجرت با ابی عبد الله.

یا علی

 

 

 

 

پاسخ:
سلام
سپاس از مطلب مفیدی که برای ما قرار دادید
موفق باشید و پایدار
یاحیدر
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۹ زائر آسمان ...
خدایا پناه بر تو..
.
مرگ بیا که زندگی ما را کشت..
!

پاسخ:
انشاالله با ظهور حضرت نسلشون از زمین برداشته میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب