ابزار وبلاگ

جای شما خالی.. :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

جای شما خالی..

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

حس من در ازدحام پنجره فولاد این است

دست آقا را گرفتن به همین آسانی است..

دوستان جای همتون خالی بود

همتون رو دعا کردم


نظرات  (۱۰)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۴ یا مهدی(عج)
عید است، تمام شهر شادند ولی
نوکر، نگران حرم ارباب است

شب میلاد مولایمان است
اما تنها با روضه ارباب دلم آرام میگیرد

ما از سبوی شاه دین، مجنون و مستیم....
برگرد تا سربند یا زهرا نبستیم....

خروش شیعه رعد آسمانیست
نفس هایش همه آتش فشانیست
نگاه چپ کنند بر قبر عباس (ع)
خودش آغاز یک جنگ جهانیست

«خبر تهدید حرم ارباب که رسید حال کربلا رفته ها دیدن داشت»

یا علی
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
خدا لعنتشون کنه انشاالله
ممنون از حضور شما دوست عزیز که باعث دلگرمی ماست
اللهم عجل الولیک الفرج
یا حیدر

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۷ یا مهدی(عج)
نیمه شعبان بر شما همسنگر گرامی مبارک باد

به روزم با دو دلنوشته:
مشکل از ماست که فقط با زبان جسممان شما را خواندیم و با زبان دل....لبیک یا حسین!! لبیک...

منتظر حضور گرم شما هستم

یا علی

التماس دعا
پاسخ:
چشم
حتما خدمت میرسم
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۵:۴۵ محرم سرباز کوچولو
سلام
مُحرم می گه:
می گویند در این شهر قریب
قلب ها می خرد این مرد غریب!
اولا زیارتتون قبول
دوما عیدتون مبارک
سوما با شعر جدید بروزیم در ضمن شما هم دعوتین!
کلیک رنجه نمی فرمایین؟!
راستی اگه دوست داشتین تبادل لینک کنین اطلاع بدین...
موفق باشین
سسلام.
با پست چگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 1
وچگونگی آشنایی من وآقا مهدی قسمت 2

به روزم.
منتظرتونم....
پاسخ:
سلام
چشم خدمت میرسم
سلام
زیارتتون قبول.خوشحال شدم از طلبیده شدنتون.انشاالله که منو هم از دعا بی نصیب نگذاشته باشین.

یاعلی
پاسخ:
سلام و علیکم
تشکر ، اتفاقا خیلی به یاد شما بودم یه جورایی حس میکردم به خاطر دعای شما تونستم برم پابوسی.
دعای ما که اثری نداره ولی دعاتون کردم
یا حیدر
به روزم با
صبح، بیــــماری دخیـــــل پنــجره فــــولاد شد...

تشریف بیارید

یا علی

التماس دعا
پاسخ:
چشم حتما
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۲۰ زائر آسمان ...
سلام
زیارت قبول
التماس دعا
ی
ا
ع ل ی
پاسخ:
سلام و علیکم
سپاس گذارم ، نایب الزیاره بودم
یاحیدر
سلام علیکم زیارتتون قبول
خوش به سعادتتون ما که بد جور دل تنگ آقاییم ولی ......
ممنون که به یاد ما هم بودید
یا علی
التماس دعا
پاسخ:
سلام
سپاس گذارم
انشالله قسمتتون بشه هرچه زودتر پابوسی آقا
یا حیدر
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۷ پریشان نویس
زیارتتون قبول
دل ماکه هنوز مزه ی یک هویی طلبیدن امامش زیر دندانش هست...
اقا جان...باز هم بطلبمان
ان هم یک هویی
:)
ممنون از حضورتان در پریشانیات
:)
پاسخ:
سپاس
خدا روشکر لطف ارباب تو این یه هویی ها نصیب من شده ،
این چندمین باره که ساعت 1و 2 نصف شب آقا طلبیده و بعد از نماز صبح عازم شدم
انشاالله قسمتتون هرچه زودتر و یه هویی تر
یا حیدر
سلام علیکم:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت آقا امام زمان با مطلبی در مورد شهید محبوب و یک سوال به روزیم.
منتظر شما عزیزان
شاید این جمعه بیاید شاید.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب