ابزار وبلاگ

من هم کربلایی شدم.. :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ

۵

من هم کربلایی شدم..

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ


سلام

بالاخره به کمک پنج تا از رفیقای شهرکمون که اسم ندارن "بهشون میگن گمنام.." که همه تقریبا هم سن و سال خودم هستن از امام رضا کربلا گرفتیم..

بچها تعریف کردنی نیست نمی دونم چی بگم قابل توصیف نیست.. ولی عاشق که بری مجنون برمیگردی..

انشاالله قسمت همه بشه هرچه زودتر زیارت ارباب..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
seyed ahmad

کربلایی شدم

نظرات  (۵)

۰۴ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۶ یک سبد سیب
سلام

خوشا به سعادتتون

زیارت قبول
پاسخ:
سلام و علیکم
سپاسگذارم
انشاالله قسمتتون بشه هرچه زودتر مشرف بشید
یاحیدر
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۲:۳۵ مسافر88 آرام
سلام
زیارت قبول

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام و علیکم 
ممنونم ایشالا قسمت شما بشه هرچه زودتر 
محتاج دعاییم
یاعلی
منم میخوااااااااااااااااااااااااااام:(
پاسخ:
انشاالله زودتر قسمتتون بشه
یاحیدر
سلام
نمی دونم وبلاگ فانوس جزیره رو می شناسید یا نه.
هر از گاهی قرار میذارن و میرن دیدار خانواده ی شهدا، این هفته هم قرار هست برن منزل شهید مرادی، ما که نمی تونیم بریم، گفتم بهتون اطلاع بدم شاید شما قسمت شد و رفتید و سلام رسون و دعا گوی ما هم بودید.
این متن دعوتنامشون هست:

سلام علیکم مومن 

شهدا را یاد کنید با ذکر صلوات 

قرار اینترنتی وبلاگ نویسان جهت 
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی 
جهت حضور و ثبت نام مراجعه کنید به وبلاگ فانوس جزیره 

لطفا رسانه باشید

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

یاعلی

سلام
زیارتتون قبول
خوش به سعادتتون

خیلی دردناکِ فقط شنیدن خداحافظی ها
دعا کنید نصیبمون بشه بزودی
:((
پاسخ:
سلام و علیکم
انشاالله که لاق این لطف ارباب بوده باشم
انشاالله به زودی زود زیارت ارباب نصیب همه مون بشه
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب