ابزار وبلاگ

گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم.. :: انا المجنون

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

انا المجنون

میعادگاه عاشقان حسینی

حواسمان هست یا نــــــــه !... اگر شهید نشویم، باید بمیریـم ... <<>>
1 2 3 4 5 6 7 8
<<>>
------ آقا چقدر نام شما مزه می دهد.. ----
دایی جونم..

شهید سید مسعود مؤیدی
تاریخ تولد 1345
تاریخ شهادت 1362/12/08
محل شهادت : جزیره مجنون
نام عملیات: خیبر
پیامک
نویسندگان
---- لب های من عسل شده از گفتن حسین ---
عمو جونم..

شهید سید کمال الدین مؤیدی
تاریخ تولد 1342/02/04
تاریخ شهادت 1364/11/22
محل شهادت : فاو
عملیات: ولفجر8
بر هر که بود ضد "ولایت" لعنت..


لحظه های انتظار..


حرفهایتان
  • ۵ آذر ۹۴، ۱۳:۳۷ - ❤منتـــظر المـهـدی❤
    عالی ++....

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

۳

گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم..

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:

دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم 

تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!

مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟! 

حرم نرفتم و حال دلم وخیم شده

خدا به خیر کند من هنوز جا دارم 

دلم گرفته٬ولی وقتی کربلا دور است

دلم خوش است که من "مشهد الرضا" دارم 

چقدر فاصله افتاد و مشهدی نشدم...

دلم شکسته٬ببین که منم خدا دارم! 

حسین!ماه محرم شروع عشق من است

وگرنه من همه ی سال هم عزادارم 

تمام دلخوشی ام این شده که هیئتی ام

قسم به حضرت زهرا س٬فقط تو را دارم...

به زیر دین حسینم ولی خدا را شکر

که صاحبی چو ابالفضل با وفا دارم...

نظرات  (۳)

۱۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۵۳ دلتنگ بین الحرمین

سلام

دلم شدید گرفته بود و هوایی کربلا

گفتم یه سری به اینترنت بزنم و چند تا عکس از کربلا ببینم شاید آرومم کنه

و اینجوری شد که سر از اینجا در آوردم

وبلاگتون خیییلی قشنگ و دلنشینه

دعا کنین اجازه بده کربلاشو ببینم

به منم سربزنین خوشحال میشم

پاسخ:
سلام و علیکم
سپاسگذارم
لینک وبتون مشکل داره واس همین نتونستم سر بزنم
یاعلی
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۴۱ بنت الهدی ........
زیباست...
پاسخ:
تشکر بابت حضورتون
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۴۷ روح الله کمالی
آمار شما را نداده اند
شست‌وشویى کن و آنگه به خرابات خرام...
قدرت یک زن آلوده
نقی یعنی؟
"چ" روایت یک حرف از الفبای زندگی "چمران"
و...
در penjerok.blog.ir
پاسخ:
حتما بهتون سر میزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

Up Page
کد پرش به بالای صفحه وب